بازیکنان Black Ops 6 Zombies می گویند رویداد Jingle Hells “Sucks”

Call of Duty: Black Ops 6 Zombies فصل جشن را با بازگشت Jingle Hells از جنگ سرد جشن می گیرد. این بار، بازبینی کامل نقشه Liberty Falls، حذف Mystery Box، Crafting Tables و Arsenal Machines، در عین حال پیاده سازی یک آدامس عجیب به نام Holiday Cheer، گلوله های برفی، Naughty یا Nice power-up، Snowmen،
Call of Duty: Black Ops 6 Zombies فصل جشن را با بازگشت Jingle Hells از جنگ سرد جشن می گیرد.
این بار، بازبینی کامل نقشه Liberty Falls، حذف Mystery Box، Crafting Tables و Arsenal Machines، در عین حال پیاده سازی یک آدامس عجیب به نام Holiday Cheer، گلوله های برفی، Naughty یا Nice power-up، Snowmen، هدایا و دور جدید جبهه سرد
با این حال، این رویداد برای طرفداران خوب پیش نمیرود، که – به بیان ساده – استدلال میکنند که “مزحمت” است.
کاربر Reddit DukeOfTheDodos در پستی نوشت: “بدون قراضه به این معنی است که شما یا در اسلحه بارگیری شی**ی خود گیر کرده اید، در حال قمار گرفتن اسلحه های غیرمعمول در هدایا هستید، یا قمار در خریدهای دیواری که هر پنج دور ارتقاء می یابد.” “زیبایی شناسی Jingle Hells یک سیلی، اشتباه نکنید، اما گیم پلی بازی کاملا بی رحمانه است.”
LALALANDabc پاسخ داد: “این فوق العاده خسته کننده و بی روح است، به هیچ وجه سرگرم کننده نبود و فقط آزار دهنده بود.” “دورهای Vermin وحشتناک هستند. آنها اینطور به نظر میرسند که قرار است یک کولاک باشد، نه شما فقط سرعت خود را کم کنید و a** خود را توسط Vermin بخورید.”
سیرهایدو افزود: “من با دو دوست بازی می کنم و همه ما در راند 11 […] غوطه ور شدیم و بلافاصله به حالت عادی بازگشتیم.” عالی به نظر می رسد اما کل رویکرد وحشتناک است.
در حالی که چندین پست مشابه وجود دارد که در ساب ردیت مورد توجه قرار میگیرد و از کمبود پاداش و گیمپلی بیش از حد چالشبرانگیز سخن میگوید، دیگرانی هم هستند که از این سختی لذت میبرند و این حالت را صرفاً برای سرگرمی بازی میکنند، نه برای کارتهای تلفن منحصر به فرد یا حتی XP.
Raidmax460 نوشت: “من پست های زیادی در مورد چالش در Jingle Hells می بینم و بازیکنان احساس می کنند انجام آن بی ارزش است زیرا هیچ پاداشی دریافت نمی کنند.” “این همان چیزی است که زامبی ها قبلاً در مورد آن بودند. این یک حالت گروهی بی پایان است، نیازی به پاداش ندارد، این فقط یک امتیاز اضافی است.”
با این حال، نظر دهندگان استدلال می کنند که مشکل دشواری این است که بیش از حد زیاد نیست، بلکه ناعادلانه است.
لیتلروبرت اظهار داشت: «آنها آن را مانند حالت کلاسیک ساختند، اما در بیشتر تغییرات نسبت به زامبیهای معمولی، مانند محدوده ضربه، حفظ شدند. “اگر نمی توانید صفحات را بدست آورید، آنها را دارای برد ضربه کوتاه تری کنید. اگر نمی توانید کمیاب بودن سلاح خود را ارتقا دهید، ارزش [Pack-a-Punching] را حداقل پنج برابر بیشتر کنید تا بتوانم آن را جبران کنم [.. .] البته این حالت زمانی سخت تر می شود که تنها کاری که انجام می دهند حذف اصول اولیه باشد.
منبع:thegamer
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0