هتل های هودلپا و آولتا همکاری استراتژیک خود را برای افزایش تجربه مشتری اعلام کردند

هتل های Hodelpa، شرکت مادر Emotions by Hodelpa، و Avolta یک همکاری استراتژیک را با هدف ارائه تجربیات پیشرفته و مزایای منحصر به فرد به مشتریان اعلام کرده اند. این مشارکت در طی یک رویداد خصوصی که در Casa Real، یک سالن رویداد معتبر واقع در منطقه استعماری جمهوری دومینیکن برگزار شد، رونمایی شد. هر
هتل های Hodelpa، شرکت مادر Emotions by Hodelpa، و Avolta یک همکاری استراتژیک را با هدف ارائه تجربیات پیشرفته و مزایای منحصر به فرد به مشتریان اعلام کرده اند. این مشارکت در طی یک رویداد خصوصی که در Casa Real، یک سالن رویداد معتبر واقع در منطقه استعماری جمهوری دومینیکن برگزار شد، رونمایی شد. هر دو برند ابراز اطمینان کردند که این همکاری معیار جدیدی را برای کیفیت خدماتی که هر کدام ارائه می دهند ایجاد خواهد کرد.
جسیکا آجا، مدیر بازاریابی هتل های هودلپا، و دلویر آماریلا، مدیر کل آولتا، تاکید کردند که این همکاری به دنبال ادغام بهترین های هر دو برند است. این هتل عالی و اشتیاق به مهماننوازی را که مشخصه هتلهای هودلپا است، با نوآوری و انحصاری که Avolta را متمایز میکند، ترکیب میکند. این قرارداد نه تنها ارزش پیشنهادی هر دو شرکت را تقویت می کند، بلکه منافع متقابلی را برای جامعه مشتریان و همکاران آنها ایجاد می کند.
به لطف این اتحاد استراتژیک بین Hodelpa و Avolta، مشتریان از مزایای انحصاری طراحی شده برای افزایش تجربه خود بهره مند خواهند شد، مانند تخفیف های قابل توجه در رزرو و خریدهای قبلی، دسترسی به مزایای شخصی از طریق Avolta Club و Imperial Club، و خدمات استثنایی در هر دو هتل Hodelpa و فروشگاه های آوولتا علاوه بر این، این همکاری شامل تبلیغات ویژه، دیده شدن در مکانهای کلیدی و تجربیات منحصربهفردی است که پیوند بین هر دو برند را تقویت میکند.
جسیکا آجا اظهار داشت: “ما از ایجاد این همکاری با Avolta خرسندیم، برندی که ارزشهای برتری و خدمات ما را به اشتراک میگذارد. این توافق به ما امکان میدهد تا مزایا و تجربیات منحصر به فرد بیشتری را برای مهمانان و همکاران خود فراهم کنیم و در عین حال تعهد خود را به نوآوری تقویت کنیم. ”
دلویر آماریلا به نوبه خود افزود: “ما از اعلام این همکاری استراتژیک بین Avolta/Dufry و گروه هودلپا بسیار هیجان زده هستیم. این توافق نه تنها حضور ما را در بازار تقویت می کند، بلکه تجربه مشتریان ما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این یک نکته مهم است. به سمت هدف ما برای نوآوری و تعالی در خدمات گام برداریم.”
هر دو برند تعهد خود را به برتری و شخصیسازی مجدداً تأیید کردند و از تجربیات به یاد ماندنی برای مشتریان خود در هر نقطه تماس اطمینان حاصل کردند.
منبع:travelpulse
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0