Celestyal Cruises از پورتال تجاری جدید، وب سایت مصرف کننده جدید پرده برداری کرد

Celestyal Cruises از یک پورتال تجاری جدید برای حمایت از مشاوران سفر پرده برداری می کند. پورتال جدید که «قطبنمای آسمانی» نامیده میشود، در 10 دسامبر راهاندازی شد – درست در زمان فصل موج. این پلتفرم آموزشی جدید به نام “Celestyal Campus” شامل ماژول های آموزشی در مورد موضوعاتی مانند نام تجاری، زندگی در دو
Celestyal Cruises از یک پورتال تجاری جدید برای حمایت از مشاوران سفر پرده برداری می کند.
پورتال جدید که «قطبنمای آسمانی» نامیده میشود، در 10 دسامبر راهاندازی شد – درست در زمان فصل موج. این پلتفرم آموزشی جدید به نام “Celestyal Campus” شامل ماژول های آموزشی در مورد موضوعاتی مانند نام تجاری، زندگی در دو کشتی Celestyal، برنامه های سفر، گشت های ساحلی و موارد دیگر را در خود جای می دهد.
مشاوران سفر به ازای هر ماژولی که تکمیل میکنند ستارههایی کسب میکنند که به آنها کمک میکند از مزایای انحصاری Celestyal برخوردار شوند.
“The Celestyal Compass” همچنین دارایی های بازاریابی و اطلاعاتی در مورد آخرین پیشنهادات و کمپین های شرکت ارائه می دهد.
تیم لاک، مدیر تجارت الکترونیک در Celestyal میگوید: «راهاندازی «قطبنمای Celestyal» نقطه عطفی در استراتژی دیجیتال و تجارت ما است. این شامل همه چیزهایی است که شرکای عامل – که ما آنها را “Celestyal Navigators” خود می نامیم – باید در مورد کشتی های ما و تجربه کشتی، برنامه های سفر و خیلی چیزهای دیگر بیاموزند، همه اینها در یک پلت فرم با کاربری آسان در دسترس آنهاست. و با راه اندازی به موقع برای موج، بهترین شانس ممکن را برای افزایش فروش در این فصل کلیدی از سال به نمایندگان می دهیم.
علاوه بر پورتال تجاری جدید، Celestyal همچنین یک وب سایت جدید برای مشتری راه اندازی کرده است که برای افزایش تجربه مشتری و ساده کردن فرآیند رزرو طراحی شده است. مسافران می توانند از ناوبری سایت بهبودیافته، صفحه اصلی جدید پویا، برنامه های سفر دقیق و سیستم رزرو بدون اصطکاک لذت ببرند.
سایت جدید رو به مصرف کننده همچنین دارای یک ابزار جستجوی برنامه سفر بهبودیافته و همچنین یک گزینه CelestyalPay مبتنی بر هوش مصنوعی است که به مهمانان اجازه می دهد برگه غذاها و نوشیدنی های تخصصی پیش خرید شده خود را بر اساس میزان مصرف پیش بینی شده خود برنامه ریزی کنند تا از آن افزوده شود. مبلغ جایزه از خط کروز.
لی هاسلت، مدیر ارشد بازرگانی در Celestyal میگوید: «بهعنوان یک برند رقیب، در زمانهای اخیر اقدامات جسورانهای انجام دادهایم، و پورتال تجاری و وبسایت جدید ما تفاوتی با هم ندارند. “آنها فصل بعدی استراتژی دیجیتال ما را نشان می دهند، زیرا ما به دنبال افزایش قیمت آنلاین خود هستیم. این وبسایت دارای یک تجربه بصری است که غنی از داستانگویی است تا به مهمانان ما اجازه دهد از همان ابتدا در برنامههای سفر ما غوطهور شوند.»
منبع:travelpulse
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0