تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 دسامبر 2024 - 20:08
کد خبر : 363

FTC قانون جدید هزینه های ناخواسته را تصویب کرد که بر صنعت سفر تأثیر می گذارد

FTC قانون جدید هزینه های ناخواسته را تصویب کرد که بر صنعت سفر تأثیر می گذارد

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده روز سه‌شنبه از تصویب قانون جدیدی خبر داد که شرکت‌های صنایع خاص را ملزم می‌کند در فهرست قیمت‌های کل هزینه‌ها را از قبل افشا کنند. به گفته 6ABC Philadelphia، فروشندگان بلیط، هتل ها و سایت های اجاره تعطیلات اکنون مجبور خواهند شد هزینه های خدمات، هزینه های استراحتگاه و سایر

Image: Saving money for travel (Photo Credit: Kittiphan/Adobe Stock)

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده روز سه‌شنبه از تصویب قانون جدیدی خبر داد که شرکت‌های صنایع خاص را ملزم می‌کند در فهرست قیمت‌های کل هزینه‌ها را از قبل افشا کنند.

به گفته 6ABC Philadelphia، فروشندگان بلیط، هتل ها و سایت های اجاره تعطیلات اکنون مجبور خواهند شد هزینه های خدمات، هزینه های استراحتگاه و سایر هزینه ها را به عنوان بخشی از قیمت کل فوراً نشان دهند و از مصرف کنندگان در برابر هزینه های ثانیه آخر که قیمت ها را افزایش می دهد محافظت می کنند.

FTC قانون 4-1 را تصویب کرد و اندرو فرگوسن جمهوری خواه به دلیل “زمان تنظیم قوانین توسط FTC بایدن هریس” به پایان رسیده است. کمیسر جمهوری خواه ملیسا هولیوک به این قانون رای مثبت داد و گفت: این قانون به محافظت از مصرف کنندگان و رقابت کمک می کند.

رئیس جمهور جو بایدن گفت: «همه ما تجربه مواجهه با هزینه پنهان در آخرین مرحله پرداخت را می دانیم – این هزینه های ناخواسته به صورت مخفیانه به صورت حساب شما سرازیر می شود و شرکت ها در نهایت باعث می شوند تا شما را بیشتر بپردازید زیرا می توانند.» این هزینه ها جمع می شود و پول واقعی را از جیب آمریکایی ها خارج می کند.

لینا خان، رئیس FTC گفت: «من از مجریان می‌خواهم که به سرکوب این هزینه‌های غیرقانونی ادامه دهند و سیاست‌گذاران ایالتی و فدرال را تشویق کنند تا با قانونی که هزینه‌های ناخواسته ناعادلانه و فریبنده در سراسر اقتصاد را ممنوع می‌کند، بر این موفقیت پیشرفت کنند.»

دولت بایدن به دلیل تغییرات مربوط به هزینه‌های پنهان و فریبنده، با واکنش شدید کسب‌وکارهای بزرگ در صنایع آسیب‌دیده مواجه شده است و رئیس‌جمهور را مجبور به محدود کردن تغییرات در صنایع خاص از جمله سفر و گردشگری کرده است.

FTC بر این باور است که قانون جدید با نشان دادن هزینه‌های پنهان از قبل، حدود 53 میلیون ساعت در سال در مصرف‌کنندگان آمریکایی صرفه‌جویی می‌کند.

منبع:travelpulse

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.