یک کلیپ تک لیگ افسانه ها بحثی را در سطح جامعه به راه انداخته است

اگر در مورد آن فکر کنید، ایجاد تعادل در League of Legends یک کار بزرگ است. 169 قهرمان در لیگ وجود دارد که بسیاری از آنها نیاز به تغییرات مداوم دارند تا اطمینان حاصل شود که نه خیلی ضعیف هستند و نه خیلی قوی. مطمئنا… Riot Games گاهی اوقات اجازه میدهد چیزی خیلی قوی از
اگر در مورد آن فکر کنید، ایجاد تعادل در League of Legends یک کار بزرگ است. 169 قهرمان در لیگ وجود دارد که بسیاری از آنها نیاز به تغییرات مداوم دارند تا اطمینان حاصل شود که نه خیلی ضعیف هستند و نه خیلی قوی. مطمئنا… Riot Games گاهی اوقات اجازه میدهد چیزی خیلی قوی از بین برود یا یک قهرمان را بهطور مصنوعی با اعداد ضعیف نگه میدارد زیرا کیت آنها واژگون میشود. با این حال، در مجموع، تیم تعادل کار قابل احترامی را انجام داده است و بازی را سال به سال، پچ به پچ حفظ کرده است.
با این حال، یک کلیپ اخیر از پخش کننده، سازنده محتوا و بازیکن حرفه ای سابق جونا “رپتیل” فریتز اخیراً بحث های گسترده ای را در جامعه در مورد طراحی اساسی کالسکه ها و تانک ها برانگیخته است. کلیپ اصلی روز دوشنبه در حساب توییتر Reptile منتشر شد. این ویدیو نشان می دهد که خزنده در حال بازی Jinx در حالت بازی است که در آن نسبتا قوی است. دشمن Tahm Kench (که 0/8 است) با او درگیر می شود و با وجود اینکه Reptile مبارزه را تقریباً کامل انجام می دهد و حریف آن را کاملاً بد بازی می کند و در عین حال عقب مانده است ، فقط به دلیل مداخله پشتیبانی خود از Soraka در مبارزه پیروز می شود.
Tanks vs Carries, the Age Old Debate
“راهی نیست… 0/8 تاپ لانر مرا می کشد… من از همه توانایی ها طفره می روم، از هر Q طفره می رفتم، از W طفره می رفتم، از همه چیز طفره می رفتم. چگونه این حتی از راه دور نزدیک است؟ من سه آیتم دارم، من یک AD Carry هستم – حالا قرار است در مقابل تانک ها خوب باشم مزرعه او، دو سطح جلوتر، سه آیتم در مقابل یک آیتم،” رپتیل پس از درگیری می گوید.
این کلیپ هنوز پس از گذشت روزها به طور گسترده توسط جامعه مورد بحث قرار می گیرد زیرا هرکس نظر خود را در مورد دوگانگی طراحی تانک ها و وسایل حمل می کند. این یک مشکل اساسی است که دقیقاً به هسته طراحی League of Legends می رسد. AD Carries باید آسیب کافی برای کشتن تانکها وارد کند، اما تانکها همچنین باید به اندازهای آسیب وارد کنند تا حاملها را تهدید کنند وگرنه هیچکس آنها را انتخاب نمیکند.
Riot این مشکل را با برد و مقیاس بندی حل می کند، یعنی AD Carries نسبت به تانک ها مزیت برد دارد و بنابراین می تواند آنها را در محدوده ایمن از بین ببرد. البته، در سناریوی ایزوله یک در مقابل یک مانند کلیپ، تانک ها فقط می توانند از ابزارهای درگیر خود استفاده کنند تا فاصله را ببندند و آسیب خود را بر روی وسیله حمل بریزند. راهحل دوم مقیاسپذیری است – AD Carries بازی را ضعیفتر از تانکها شروع میکند، اما در نهایت آیتمهای کافی برای خرد کردن آنها جمعآوری میکند. با این حال، تانک ها همچنین باید به خوبی مقیاس شوند، زیرا آنها لزوما ابزار کافی برای “اجبار کردن” خطوط پیروزی ندارند، به این معنی که آنها باید در مبارزات تیمی موثر باشند تا آنها را انتخاب کنند.
این اصل مشکل است، AD Carries ابزار کشتن تانکها را در طول سالها از بین بردهاند، در حالی که در حال حاضر، تانکها به خوبی با سلامت روی هم انباشته میشوند. این سناریویی مانند آنچه در کلیپ نشان داده شده است ایجاد می کند که در آن حتی یک AD Carry تغذیه شده نیز در تلاش است تا یک مخزن سالم مانند Tahm Kench را خرد کند.
این موضوع در چندین موضوع Reddit مورد بحث قرار گرفته است، مانند این یکی از Barb0ssaEUW، این یکی از Gockel و یکی از Derk08. رپتایل در توییت بعدی موضع خود را روشن کرد و گفت: «اگرچه Tahm خراب است، این موضوع این توییت نیست، نکته این است که همه (یا بیشتر) آیتمهای ADC زبالهها را میریزند، هرکسی که موافق نیست دچار توهم میشود.»
این بحثی است که احتمالاً برای همیشه در جامعه ادامه خواهد داشت زیرا طراحی کلاس های League of Legends یک عمل متعادل کننده ضعیف است. همیشه یکی از کهن الگوهای شخصیت وجود خواهد داشت که کمی قدرتمندتر از دیگری است.
منبع:thegamer
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0