تاریخ انتشار : جمعه 27 دسامبر 2024 - 18:30
کد خبر : 604

اگر هدست متا کوئست خود را برای مدتی فعال کرده اید، آن را به روز نکنید

اگر هدست متا کوئست خود را برای مدتی فعال کرده اید، آن را به روز نکنید

در حالی که کمک های متا به صنعت XR (واقعیت توسعه یافته) بسیار زیاد است و هدست های آن ارزش فوق العاده ای دارند، این شرکت از اشتباه مصون نیست. چنین اشتباهی ظاهراً در روزهای اخیر اتفاق افتاده است زیرا مردم هدست‌های Quest قدیمی خود را بیرون آورده‌اند و متوجه شده‌اند که دستگاهی بدون پاسخ

در حالی که کمک های متا به صنعت XR (واقعیت توسعه یافته) بسیار زیاد است و هدست های آن ارزش فوق العاده ای دارند، این شرکت از اشتباه مصون نیست. چنین اشتباهی ظاهراً در روزهای اخیر اتفاق افتاده است زیرا مردم هدست‌های Quest قدیمی خود را بیرون آورده‌اند و متوجه شده‌اند که دستگاهی بدون پاسخ در دست دارند.

پست‌های متعدد در پلتفرم‌های مختلف – همانطور که توسط UploadVR مشاهده شده است – مالکان Quest را نشان می‌دهند که از هدست مرده شکایت دارند. هدست‌های Quest آن‌ها زمانی که سعی کردند آن‌ها را به جدیدترین سیستم‌افزار به‌روزرسانی کنند، از بین رفتند. ویژگی مشترک همه این هدست ها این است که مدتی بدون استفاده نشسته بودند.

به دلایلی هدست های Quest – به ویژه Quest 2 – در به روز رسانی از نسخه های قدیمی نرم افزار خود با مشکل مواجه هستند. یک پیغام خطایی ظاهر می شود که می گوید “دستگاه شما خراب است. نمی توان به آن اعتماد کرد.»

فروش Meta Quest 3S در این فصل تعطیلات رونق گرفت در حالی که دیگران تصمیم گرفتند که Quest 2 خود را پاک کنند. متأسفانه برای گروه دوم این مشکل در حال حاضر غیر قابل حل به نظر می رسد.
آیا می توانید کاری برای رفع این مشکل انجام دهید؟ هنوز نه. اگر Quest 2 شما بریک شده است، باید موضوع را با متا مطرح کنید. این شرکت تا به حال آن را انجام داده است، اما به وضوح این یک مشکل بسیار گسترده تر از آنچه در ابتدا تصور می شد است. متا احتمالاً باید یک بیانیه عمومی منتشر کند و دستگاه‌های آسیب‌دیده را جایگزین کند، مانند زمانی که به‌روزرسانی iPadOS مدل‌های آی‌پد M4 را به‌روزرسانی کرد.

اگر Meta Quest 3 یا Quest 2 دارید که مدتی است از آن استفاده نکرده اید بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که آن را روشن نکنید. بازنشانی کارخانه ای هدست های آجری کمکی نمی کند، بنابراین بهترین کار این است که منتظر بمانید تا متا مشکل را تصدیق کرده و حل کند.

به‌عنوان کسی که در برنامه‌نویسی مهارت دارد، احساس می‌کنم مشکل اینجا به یک نظارت کوچک احمقانه تبدیل می‌شود که کسی در متا انجام داده است. اگر اینطور است، پس مشکل باید به سرعت حل شود. با این حال، باید دید که آیا متا با جایگزینی هدست‌های آجری آن‌ها، سعی خواهد کرد در لطف مصرف‌کنندگان باقی بماند یا خیر. امیدواریم که انجام دهند.

منبع:phonearena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.