OnePlus با موبایل خود مشکل بزرگی دارد و این طور نیست که آنها به سختی فروخته می شوند

[ad_1] یکپارچه این یک مارک مرتبط با آن بوده است تلفن های هوشمند با کیفیت بالا با قیمت های رقابتیبشر من یکی از مدافعان محکم او هستم و از تلفن هایی مانند OnePlus 8 Pro لذت بردم ، اما برای مدتی به این قسمت ، به نظر می رسد که عدم تمایل به تصرف کسانی
[ad_1]
یکپارچه این یک مارک مرتبط با آن بوده است تلفن های هوشمند با کیفیت بالا با قیمت های رقابتیبشر من یکی از مدافعان محکم او هستم و از تلفن هایی مانند OnePlus 8 Pro لذت بردم ، اما برای مدتی به این قسمت ، به نظر می رسد که عدم تمایل به تصرف کسانی که مسئولیت تولید تلفن های همراه خود را دارند ، استفاده کرده است.
و ، بدون اینکه بیشتر پیش برود ، در آخرین مدل های خود ، به طور خاص Oneplus 13 r و شمال این 3 / شمالی 3 5G، آنها شروع به ظهور بیشتر و بیشتر در مورد مشکلات مرتبط با صدا، ایجاد نگرانی فزاینده ای در بین کاربرانی که می بینند چگونه کیفیت صدا و جزئیات بیشتر از حجم این تلفن ها به جای بهبود پس از هر بروزرسانی جدید ، بدتر می شود.
شکست با صدای OnePlus
شبکه های اجتماعی و انجمن های تخصصی به عنوان سخنران (HA!) این انتقادات در مورد صدای بد تلفن های Oneplusبشر کاربران مدل های مختلف شروع به به اشتراک گذاشتن تجربیات مشابه در خود مرکز پشتیبانی برند یا در صفحاتی مانند Reddit می کنند که چگونه توضیح می دهد بلندگوهای آن شکست می خورند، به ویژه پس از نصب آخرین نسخه های نرم افزار برند ، در مورد حجم و از بین رفتن واضح کیفیت وجود دارد.
من دو ماه پیش 13 R. را خریداری کردم و اخیراً فهمیدم که بلندگو مشکلی دارد. با بیش از 70 ٪ از حجم ، شروع به از دست دادن کیفیت و ایجاد سر و صدا می کند. آیا کسی این مشکل را دارد؟
این نوع شکست ، که در آن صدا با بیش از یک سطح حجم خاص تحریف می شوداین برای ترمینال نگران کننده است که فرض می کند تجربه چندرسانه ای سطح بالایی را ارائه دهد. علاوه بر این ، این یک حادثه منزوی نیست: چندین کاربر اثرات مشابهی را گزارش کرده اند ، مانند مواردی که خریداری کرده اند Oneplus nord ce 3 یا Oneplus nord 3 5g، جایی که چندین توصیف مستقیماً به آخرین بروزرسانی به عنوان علت صدای بد بلندگو اشاره می کنند:
از آنجا که آخرین بروزرسانی را در OnePlus Nord 3 5G خود نصب کردم ، متوجه شده ام که حجم بلندگو ناپایدار شده است: هنگام تولید مثل هر نوع صدا ، به طور غیر طبیعی نوسان می کند. به نظر می رسد این مشکل فقط پس از استفاده از هدفون اتفاق می افتد. هنگام راه اندازی مجدد تلفن ، حجم به حالت عادی برمی گردد ، اما وقتی هدفون قطع می شود ، ناپایدار می شود. لطفاً این کار را در اسرع وقت حل کنید!
من از آخرین به روزرسانی همین مشکل را دارم ، گاهی اوقات در سطح پایین و گاهی اوقات بسیار کم بود.
نگران کننده ترین چیز برای جامعه این است که ، امروز ، هیچ راه حل رسمی توسط OnePlus وجود نداردبشر اگرچه برخی از کاربران تکه های موقت کوچکی مانند راه اندازی مجدد دستگاه پیدا کرده اند ، اما این مسئله پایین موضوع را حل نمی کند. علاوه بر این ، این واقعیت که این خطاها در بیش از یک مدل ظاهر می شوند ، کاملاً واضح است که این یک سخت افزار یا خرابی بلندگو نیست ، که می تواند باشد ، اما به نظر می رسد مانند خطای مربوط به آخرین نسخه های اکسیژن به نظر می رسد آنها چندین مدل را تحت تأثیر قرار می دهند.
نکته خوب این است که ، اگر چنین است ، این برند هزینه زیادی برای یافتن راه حل قبل از بزرگ شدن توپ ندارد. در حال حاضر ، ما چیزی نمی دانیم.
مشکل صوتی در مدل های OnePlus 13 R و Nord CE 3 5G نگرانی فزاینده ای را در بین کاربران ایجاد کرده است که از داشتن اعوجاج و نوسانات در حجم پس از بروزرسانی های اکسیژن اخیر پشیمان هستند. اگرچه برخی راه حل های موقت ، مانند شروع مجدد به دستگاه ، پیدا کرده اند ، اما عدم پاسخ رسمی از این برند ناراحتی خاصی را حفظ می کند.
بدترین چیز این است که OnePlus راه اندازی شده است Oxygenos 15.0.0.501 برای 13R در اروپا و اکسیژن 15.0.0.402 برای Nord Ce 3 ، با بهبود ثبات سیستم ، دوربین و امنیت در فوریه و مارس 2025. با این حال ، هیچ یک از این تکه ها با بیش از 70 ٪ حجم در بلندگو یا نوسانات پس از قطع کردن هدفون یا بلوک بی سیم ، به بیش از 70 ٪ حجم نمی پردازند.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0